Saturday, August 22, 2009

090809


Okay..

Setelah beberapa lama aku x mengepost apa2..

Aku akn mengepost beberapa perkara la pada kali ini..

1st thing 1st.

Apa yg terjadi pada tarikh ini???

Org yg terbabit musti tau..

Jeng..jeng..jeng…


Yeah..itu dia..mmembaling mortar board ngan penuh excited

Alhamdulillah…

Lepas lebih dan kurang 3 tahun aku merantau kan diri menuntut ilmu di obersea..

(oversea la sgt..laut china selatan je kot..)

Pada tarikh tersebut aku berjaya naik stage dengan jubah berwarna kelabu itu dan mengambil skrol diploma aku dari tangan Yang Berbahagia Tan Sri Dato’ Dr. Nayan bin Ariffin dengan senyuman yang extra penuh di muka..

Disebabkan kami penerima diploma ni yang terakhir menaiki pentas, oleh itu kami terpaksa menunggu 123+9+2+10+6+4+113+32+1+6+4+48+96+4+61+2+29+193+66+139+27+50 = 1025 org

Sebelum sampai giliran kami yg 45 org neh..

Adess...

Agak nk patah pinggang pinggang ku duduk sahaja disitu..ngeeee~

Lepas tu keluar..gambar2 sket..balik la..

Agak tergesa2 sebab sidang petang..bila selasai je majlis..sume pun dah nk balik..

Huhu~

Best la dpt jumpa balik sume kosmate..

Huhu...~