Thursday, May 14, 2009

29042009




apekah kaitan 2 gambar diatas dengan tajuk post??hahahaha
setelah begitu lama aku mengabaikan blog aku neh..kali ni aku letak beberapa post skali ye..heheh..
okeh.. bermula dgn yg paling lama.. the title : 29042009..ok..that is actually a date...tarikh dimana hari terakhir aku menjejakkan kaki dan aku akan mengangkat kaki menaiki flight untuk pulang ke tanah air..dan sekaligus membuktikan yg aku sudahpun menjalani pembelajaran 3 tahun di bintulu bumi bangau neh..(ske2 hati aku je..mentang2 ada tugu bangau akt airport tu)

ok..
gambar diatas tu adalah gambar niah cafe yg paling glamour kat airport bintulu ni ( tu je lah cafe yg ada sbnrnya..nk wat camna..airpot bintulu ni kecik je..cam stesen bas..haahhaha)..
dapat gak aku menikmati laksa sarawak wat kali terakhir di sarawak ni...sbnrnya nk makan kat tempat lain..tapi x sempat..niah cafe pun niah cafe la..huhu..
ade kes sbnrnya yg berlaku di airport pada hari tersebut...tapi aku xmou cite..biarlah rahsia..(waloupun dah ada entri tentangnya di blog org laen)..
ditemani oleh adik (ridzuan), akid dan akmal..
aku pulang dan meninggalkan bumi bintului...huhu...i missed it too much now!