Thursday, May 14, 2009

kejam2 ibu tiri,kejam lagi ibu kota (1)



tajuk post tu sebenarnya ayat yang tertulis kat 1 t-shirt yg aku tgk aritu (x dpt nk amek gambar t-shirt tu sbb takut tuan kedai marah)..
xde kena mengena apa pun sbenarnya..bknnya aku ada ibu tiri ke hape..
beberapa hari yg lalu, akk aku membawa aku untuk melihat kekejaman ibukota..
hahaha...x de la..
gi lepak kl aritu..

akhirnya dapat gak aku makan a&w..hahaha my fav monza burger.. last aku makan a&w kalo x silap masa 2007 kot..hahaha...dah lama...apasal a&w x bnyk haa? sedap apa.. (persoalan yg sama tentan sugar bun)

pic 2nd tu gambar cafe IKEA, aku ngan abg aku lepak minum coffe sementara tggu akk aku interview..yg seblahnya pulak gambar the curve dari seat aku masa aku tgh minum tu..hehe

last pic tu gambar ice lemon tea kat satu cafe 'Bliss 22' kat usj...gelas dia unik kan??ada lagi satu mug pun unik gak..tapi x dpt nk amek gambar...huhuh